Alla inlägg den 22 juli 2007

Av gulligagumman - 22 juli 2007 18:53

Måste göra en liten ändring angående en tråkig söndag: den blev inte så tråkig som jag trodde. Vi städade och tvättade så husvagnen blänker så fint (får se hur länge det varar). Sen tog vi en fika med våra vänner i vagnen bredvid och pratade lite, så mysigt så.

Avslutade med en rafflande minigolfturnering som gick på blodigt allvar med barnen och vänninan, behöver jag påpeka vem som vann...höhöhöhö. Skadeglädjen är ju som bekant den STÖRSTA glädjen. Visste inte att jag va såååå duktig. Nu börjar det lukta lite väl mycket skryt, jag vet, jag ska lägga av direkt, men jag är inte så van att vinna bara =).

Hoppas ni oxå har haft en trevlig och mysig söndag med goda vänner eller med er själva. Nu ska jag dricka ett kallt glas öl och surfa vidare till andra öar. Kram på er!



Av gulligagumman - 22 juli 2007 11:53

Vad ska man hitta på och göra en söndag på en camping? En söndag som dessutom är lite mulen och blåsig? Jo jag vet nåt, tvätta!! Suck. Det är ju så förbaskat tråkigt, men man måste ju när det enda man har att sätta på sig är ett par pyjamasbyxor.
Sen behöver ju husvagnen städas, och toaletten göras ren och fräsch. Det har maken lovat att fixa. Sen tänkte jag att i eftermiddag så åker chipspåsen fram och dippen rörs till och sen sätts actionrullen på. Det kanske inte blir så tråkigt ändå...



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards