Direktlänk till inlägg 31 juli 2007

Vita gäss och räkor...

Av gulligagumman - 31 juli 2007 19:30

Idag blåser det full storm här i Ugglarp. Markisen fladdrar så husvagnen skakar. Gässen går höga på havet. Vi hittade en liten plats med lä så barnen fick fiska krabbor, 4 st blev det. Ingen stor middag precis...

Vilken tur att vi har varit och köpt räkor och rökt lax till ikväll. Smögenröra och potatissallad, romsås och grönsallad, mums. Nu börjar snålvattnet rinna. Hinner inte mer nu, ska fixa maten för jag klarar inte att vänta längre.

 
 
decembertjej

decembertjej

31 juli 2007 20:03

Fantastiskt fin bild :-)

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
Madelene Nattfrost

Madelene Nattfrost

31 juli 2007 20:09

Ja,semestern är borta och förbi... :(

http://www.nattfrost.se

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

1 augusti 2007 00:21

Idag har solen strålat som bara den men att det har blåst så värst mycke minns jag inte. Men jag hoppas att det inte blåser så mycke på er imorgon bara. Kramar godnatt!

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

1 augusti 2007 08:13

Ja det blåser i träa här med idag onsdag, Men havet är vackert när det är så där vilt och obändigt.Krabbfiske såg jag var på gång hos någon mer. Kul nöje särskilt för barnen

 
Elisabeth

Elisabeth

1 augusti 2007 10:31

Ville bara tacka för din kommentar inne hos mig! Tack!

Ser sen att du är på husvagnssemester..låter så så härligt! Vi levde också husvagnsliv för många år sen... men nu är det ju liksom inte läge för det..!

Ha det gott..Kram..

http://himlastigen.blogspot.com

 
Ingen bild

gulligagumman

1 augusti 2007 11:47

Decembertjej: Tack!

Madelene Nattfrost: Ja tyvärr är det nog så =(

Kärleksdravel: Det blåser idag med, suck. Kram.

Filifjonkan: Det var nog hos min väninna decembertjej du såg krabbfiske oxå, vi e ju på semester ihop :)

Elisabeth: Varsågod! Det är härligt med husvagn! Ha det bra och kram tillbaks!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards