Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av gulligagumman - 9 oktober 2007 17:24

Tro det eller ej, men jag har blivit dunderförkyld igen. Undrar vad som händer med mig...sjuk ännu en gång efter 4 veckor. Någon som vet om man ska gå till en doktor och få något mot det, eller ska man låta det vara? Är lite trött på det nu. Kan det vara att man har haft fruktansvärt mycket hemskt och jobbigt omkring sig att det visar sig på det sättet? Ja jag vet inte, men jag är så less på det bara.

Av gulligagumman - 9 oktober 2007 10:15

När du tittar på dina båda tassar, behöver du bara bestämma dig för vilken som är den högra, sedan kan du vara säker på att den andra är den vänstra.

Av gulligagumman - 9 oktober 2007 07:53

Min man ringde precis och skratta så gott. Han ska ju köra barnen till skolan och själv åka och jobba. Då berättar han att dom sitter fast på vägen med ett helt gäng med kossor framför sig som lunkar på så fint. Vägen är så smal så han kan inte vända och åka vår andra väg. Vi har ju en minibuss så den vänder man ju inte runt i en handvändning. Oj oj nu kommer nog alla försent idag. Blir kul för dom att berätta den förklaringen.


Ovido - Quiz & Flashcards