Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av gulligagumman - 17 oktober 2007 15:42

Verkar som räkneverket har hoppat av igen, varför kan dom inte lösa detta någon gång? Suck och åter suck...

Av gulligagumman - 17 oktober 2007 12:07

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.

Av gulligagumman - 17 oktober 2007 07:51

är det för mig idag. Jag avslutar diskussionen från igår ang. äldre och deras mat. Det finns många åsikter och känslor i det och jag kan bara säga att jobba med människor är bland det svåraste man kan göra. Det jag är glad över är att vår kommun har satsat på oss personal att ge kunskap och insikter i många saker den sista tiden, och det kan jag säga, att vi som vårdpersonal är inte vana vid det. Punkt slut!


Idag väntar städning för hela slanten. Skönt att få lite i ordning. Ha en fin dag så länge.

Ovido - Quiz & Flashcards