Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av gulligagumman - 18 oktober 2007 14:47

på god fredagsmysmat. Har ingen fantasi kvar och har lagat alla rätter som man kan, tacos, pizza, fläskfilé osv, vill ha något nytt nu. Var så snälla och dela med er till mig, snälla!

Av gulligagumman - 18 oktober 2007 10:20

11."Jag är för kärlek så länge det inte händer när det är något bra på TV."
Jill, 6 år


12."Kärlek är löjligt... men jag kan tänka mig att pröva det någon gång."
Floyd, 9 år


13."Kärleken hittar dig, även om du försöker gömma dig. Jag har gömt mig ända sedan jag var fem, men flickorna hittar mig hela tiden."
Dave, 8 år


14."Kärlek är det viktigaste som finns i världen, men baseboll är ganska kul också."
Greg, 8 år



Av gulligagumman - 18 oktober 2007 07:45

Ett par gånger när jag har vaknat på morgonen så får jag en känsla av att jag inte vet vart jag är eller hur jag hamnade i sängen. Det har jag aldrig varit med om förut. Lite otäckt är det...

Torsdag idag, härligt, helgen ligger nära. I och för sig så ska jag jobba men inte förrän på lördag kväll så jag har både fredag och lördag förmiddag ledig. Inte så dumt. Jag städade hela dagen igår så det tänker jag inte göra idag, får se vad jag hittar på.

Ovido - Quiz & Flashcards