Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av gulligagumman - 15 oktober 2007 11:45

Jag har fått en kul förfrågan idag. En kompis ringde till mig och frågade om jag ville börja spela badminton med henne. Jaaa, svarade jag lite tveksamt. Det kan jag nog göra. Ju mer jag tänker på det desto roligare tror jag det är. Det är ju motionsbadminton så det är ju inte något avancerat, men att bara få röra sig lite. Man spelar ju badminton på sommaren och jag har alltid tyckt att det har varit kul så varför inte testa nu med?

Av gulligagumman - 15 oktober 2007 07:49

verkar det bli idag. Snart ändrar vi klockan också och då får vi det ännu mörkare. Barnen har precis åkt med maken till skolan och det är tyst i huset. Dottern ska börja sin prao idag och hon tycker det ska bli så kul. Hon ska vara på ett mysigt fik här i stan. Jobbar i kväll sa jag får inte höra om det förrän vid kl 22 om hon är vaken då. Säkert så är hon jättetrött efter den här dagen, mycket nytt blir det för henne. Usch,  nu när jag tänker efter så börjar mina små barn att bli stora...

Ovido - Quiz & Flashcards