Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av gulligagumman - 22 oktober 2007 15:50

Har nu tröttnat på denna bloggsida och har därför skapat en ny blogg. Hoppas ni följer med mig dit. Jag finns här: http://gulligagumman.blogg.se



Av gulligagumman - 22 oktober 2007 10:58

Vad är det här för strul hela tiden? Har försökt att komma in på bloggen i 2 timmar nu. Skrev ett inlägg förut men självklart gick det inte. Kommer att byta blogg snart, orkar inte med det här mer nu. Ja, annars är det bra här, har jobbat klart min helg. Nästa helg är jag långledig plus att jag har extra semesterdagar inlagda, eftersom barnen har lov nästa vecka. Tänkte hitta på något kul då. Inte så dumt!

I dag ska jag inte göra så mycket, bara spela lite badminton i kväll. Tänkte jag skulle spöa mina spelkamrater. Nu ska jag försöka komma runt till er. Håll tummarna!



Ovido - Quiz & Flashcards