Direktlänk till inlägg 5 oktober 2007

Strul hela tiden!!!

Av gulligagumman - 5 oktober 2007 14:16

Jag ger upp, går inte att kommentera eller knappt skriva något. En del har kanske fått samma kommentarer och vissa har inte fått några alls. Får försöka i morgon istället. Önskar alla en trevlig fredag i alla fall.

 
 
Kimmie

Kimmie

5 oktober 2007 15:07

Trist när det strular. Ha en skön helg trots att du ska jobba!

http://kimmietid.blogspot.com

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

5 oktober 2007 16:02

Ja, det är jätte-jobbigt hur bloggen strular, som den gjort de sista dagarna.
Jag har mailat ägarna till bloggen men ännu inte fått något svar.
Förhoppningsvis detta fixar sig snart, och att orsaken är att de gör förändringar eller uppdateringar i bloggen, och att bloggarna sedan funkar bättre.
Vi får hålla tummarna för det.
Önskar dig också en trevlig fredag.

http://ingermaryissa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lillatanta

5 oktober 2007 16:54

Finns visst fler med strul,Har haft det jag med ,men nu verkar min dator ha kommit igång,så jag kan göra lite besök.
Kommer in för att önska trevlig helg.Ser att du ska jobba så jag får väl önska lycka till med jobbet med
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

 
-Nena-

-Nena-

5 oktober 2007 21:49

Trodde att det kanske var min dator som slukade mina inlägg, hänt några gånger men det kanske det inte är då *ber om ursäkt till min dator för alla svordummar*

Ha en bra helg trots jobb
Kram

http://nena.bloggagratis.se

 
Gisan

Gisan

6 oktober 2007 11:17

Det tog mig en stund att komma in hos dig idag. men jag gav mig inte :-) Jag vill ju gärna in här och läsa. Kramar...

http://gisan.blogg.se/blingbling

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards