Direktlänk till inlägg 8 oktober 2007

Så skönt att...

Av gulligagumman - 8 oktober 2007 07:45

få vara ledig efter denna monsterhelg. Fast nu är den över och kommer inte tillbaka förrän om tre veckor. Måndag morgon och nästan lite soligt. Solen har inte riktigt orkat upp än. Barnen har åkt till skolan och det är så tyst. Rätt skönt faktiskt, med tanke på att man har haft ljud och människor omkring sig hela helgen. Idag väntar garaget på att ställas i ordning så vi kanske kan sälja lite saker till helgen som kommer. Lite spännande faktiskt...


 
 
helga

helga

8 oktober 2007 07:51

Vad skönt med ledigt, jag blir också ledig tid-ons. Ska ni ha loppis i helgen? Det är ju kul! Trevlig ledighet!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
maria

maria

8 oktober 2007 08:07

Godmorgon! Ja, dret var ju framsidan av baksidan med att arbeta såna helger, att man fick lite lediga vardagar:)) Hoppas att dagen blir bra för dig! Kram

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

8 oktober 2007 08:39

Njut riktigt mycket att din lediga måndag nu efter en jobbig helg!

http://kimmietid.blogspot.com

 
Filifjonkan

Filifjonkan

8 oktober 2007 08:45

Ja det är ju skönt när det är tyst i huset.. öronen hinner liksom återhämta sig. Garageförsäljning så spännande håller tummarna att det går bra ta en paus med glöm inte det inte bara öronen som behöver återhämtning!

http://filifjonkan-se

 
trollpackan

trollpackan

8 oktober 2007 08:47

Tänk på att vara lite ledig idag också, inte bara stöka i garaget!
kram!

http://trollpackan

 
Cina

Cina

8 oktober 2007 08:50

Ja jag vet att det är underbart att vara ledig efter en "hästhelg" på jobbet.
Ta vara på dagen nu!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

8 oktober 2007 09:20

Jag förstår om du tycker det är skönt efter denna jobb helg...Tänk på mig lite när jag säger att det går inte en helg då jag inte jobbar något...kan vara ett par timmar en lördag eftermiddag eller så...så det var rätt längesen jag var ledig en hel helg måste jag säga...

Hoppas du får en riktigt bra dag Kram!

http://karleksdravel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards