Direktlänk till inlägg 12 oktober 2007

Jag ser ingenting!

Av gulligagumman - 12 oktober 2007 06:10

Fy sjutton vad mörkt det är ute. Precis becksvart. Hoppas vi får lite snö i vinter för det lyser ju upp lite i alla fall. Fredagmorgon, ska snart till jobbet men jag är ledig i helgen. Eller ledig och ledig, vi ska ju sälja i garaget. Vi ska mjukstarta med arbetskamrater och vänner. Lite spännande! Kanske byter bana sen, för det här med att sälja verkar ju så roligt. Vi ses senare i eftermiddag, vänner.


 
 
Gisan

Gisan

12 oktober 2007 06:22

God morgon och lycka till!!!

http://gisan.blogg.se

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

12 oktober 2007 09:48

Ingen dum ide att sälja gammalt och köpa nytt...=)

Hoppas du har en bra dag på jobbet

Kram!

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

12 oktober 2007 12:00

Ha en bra fredag och lycka till i helgen med försäljningen.
Kram

http://nena.bloggagratis.se

 
helga

helga

12 oktober 2007 12:47

Ha en skön halvledig helg!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Babbelmoster

12 oktober 2007 13:35

Hoppas din fredag har varit bra och fortsätter så. Jag borde nog också bli av med en del grejer - man sparar och köper nytt hela tiden, utan att göra sig av med allt onödigt man har!! Det är fullt kan jag tala om överallt i huset!!!

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

12 oktober 2007 22:44

Ja, det är verkligen mörkt tidigt nu.
Och håller med om att snön lyser i alla fall upp en hel del. Så vi får hoppas vi får det i vinter.
Och kallare har det blivit också. Jag var idag ute i min vanliga tunna jacka, men oj, så jag frös.
Så nu blir det nog att börja ta fram vinterkläderna

http://ingermaryissa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards