Direktlänk till inlägg 14 oktober 2007

Söndag igen...

Av gulligagumman - 14 oktober 2007 09:51

Ja igår var det ju ingen stormning till försäljningen precis. Det kom några stycken i alla fall. Eftersom min mans kusiner ska komma på onsdag och hjälpa oss att sätta priser så har vi inte annonserat mer än till vänner och bekanta. Vi kunde ju inte riktigt vänta till nästa helg utan ville börja sälja redan nu. Så idag får vi se om det går bättre, är ju inte lika fint väder idag som det var igår.


Vi fick lite plötsligt besök i går kväll också, min bror och hans familj kom och hälsade på oss. Det var så mysigt, dom har 3 underbara tjejer och det är så kul att få träffa dom lite. Vi sjöng Singstar och höll på till klockan halv ett. Dom orkade hela natten så idag sover dom nog länge.


Nä mina vänner, nu väntar duschen och sen är det dags att ge sig ut i garaget igen.

 
 
trollpackan

trollpackan

14 oktober 2007 12:13

Ha en bra söndag nu!
Ska också ner i duschen, men inte förrän nu då, eftersom jag har varit på gymmet innan och ätit efter det.
Hoppas att försäljningen går bättre nästa gång!
Kramen!

http://trollpackan

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

14 oktober 2007 13:06

Tjenare...Hoppas försäljningen går bättre idag

Kramar om

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

14 oktober 2007 13:38

Lycka till med försäljningen idag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

14 oktober 2007 15:25

Ja, nu är det söndag igen, vad dagarna går...
Kan tänka mig ni har haft mycket att göra inför försäljningen.
Och håller tummarna för att det kommer mer folk.
Här är det heller inte så fint väder idag, mulet och grått. Men får hoppas solen kommer fram snart igen så vi får några fler fina höstdagar innan vintern kommer på allvar.
Kram

http://ingermaryissa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards