Direktlänk till inlägg 15 oktober 2007

En grå måndag...

Av gulligagumman - 15 oktober 2007 07:49

verkar det bli idag. Snart ändrar vi klockan också och då får vi det ännu mörkare. Barnen har precis åkt med maken till skolan och det är tyst i huset. Dottern ska börja sin prao idag och hon tycker det ska bli så kul. Hon ska vara på ett mysigt fik här i stan. Jobbar i kväll sa jag får inte höra om det förrän vid kl 22 om hon är vaken då. Säkert så är hon jättetrött efter den här dagen, mycket nytt blir det för henne. Usch,  nu när jag tänker efter så börjar mina små barn att bli stora...

 
 
helga

helga

15 oktober 2007 08:22

Vad kul med Prao. Min son ska snart prao:a också och det blir på posten den här gången! Ha en bra dag!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Filifjonkan konstaterar

Filifjonkan konstaterar

15 oktober 2007 09:58

Jaha grått hos trollpackan och Filifjonkan och hos dig det är tydligen det vi får dras med idag. Ja du barnen de blir stora illa kvickt man hinner inte med nästan numera. Prao brukar vara roligt för dem vad jag har hört alla fall mina gillade det.Ha en bra dag om än den är grå

http://filifjonkan-se

 
Erika

Erika

15 oktober 2007 10:44

Åren dom går fort iväg, snart hör du fotsteg av små barnbarn. :) Synd det inte finns något bromssystem att tar till, så åren inte försvinner bort så fort.

Kram

http://ericha.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

15 oktober 2007 11:12

Här har vi för tillfället sol men ganska kallt. Min son ska på första praon till våren och tycker det ska bli spännande hoppas att din dotter trivs.

http://kimmietid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

15 oktober 2007 12:11

Här ska dottern inte prao förrän nästa termin men när de tog upp det på f-mötet förra veckan så lät det så konstigt. Inte har jag väl så stora barn som ska ut och prao??? var är nödbromsen?

Hoppas dottern din får en bra praktik. Ett mysigt fik låter ju trevligt.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards