Direktlänk till inlägg 17 oktober 2007

En ledig onsdag...

Av gulligagumman - 17 oktober 2007 07:51

är det för mig idag. Jag avslutar diskussionen från igår ang. äldre och deras mat. Det finns många åsikter och känslor i det och jag kan bara säga att jobba med människor är bland det svåraste man kan göra. Det jag är glad över är att vår kommun har satsat på oss personal att ge kunskap och insikter i många saker den sista tiden, och det kan jag säga, att vi som vårdpersonal är inte vana vid det. Punkt slut!


Idag väntar städning för hela slanten. Skönt att få lite i ordning. Ha en fin dag så länge.

 
 
trollpackan

trollpackan

17 oktober 2007 08:06

Du kanske kan städa lite här också? Hann med lite igår, men fönstren kanske?:)) Och nya gardiner..såg att Fjonkan har gjort fint i sina fönster..blev lite avis!
Ha en bra ledig dag!
kramar

http://trollpackan

 
Kimmie

Kimmie

17 oktober 2007 08:17

Skönt med en ledig dag och bra att er kommun låter er utbildas aldrig fel att lära lite mer eller hur? Ha en härlig dag!

http://kimmietid.blogspot.com

 
helga

helga

17 oktober 2007 09:21

Jag är också ledig idag, men ska försöka vila lite p g a den sena timmen jag kom hem i natt. Det verkar ha varit en intressant och bra kurs du gått på. Min svärfar gick bort i Alzheimers och behövde hjälp med maten ganska många år på slutet. Bra att ni finns som jobbar med våra äldre ett många gånger tungt och slitsamt jobb!!! Ha en skön ledig dag!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan igen

17 oktober 2007 09:36

Vad du är duktig skall du städa idag ,,vila dig lite med,hoppas solen skiner hemma hos dig hos mig spöregnar det,

 
Erika

Erika

17 oktober 2007 09:56

Tittar in och önskar dig en bra ledig dag!

Kram.

http://ericha.bloggagratis.se

 
maria

maria

17 oktober 2007 10:19

Glöm inte att ta hand lite om dig själv oxå på din lediga dag!!!:)) Kram

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

17 oktober 2007 11:43

Du glömde lite i hörnet bakom soffan *petnoga*

Jag ska nog följa ditt råd och göra detsamma här ;)

Ha en bra dag

Kram!

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
UnderCover

UnderCover

17 oktober 2007 18:24

Hoppas du hann njuta lite av ledighet åxå

Ha en skön kväll mitt i allt det nystädade :o)

Kram

http://undercover.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards