Direktlänk till inlägg 17 oktober 2007

Varför detta strul???

Av gulligagumman - 17 oktober 2007 15:42

Verkar som räkneverket har hoppat av igen, varför kan dom inte lösa detta någon gång? Suck och åter suck...

 
 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

17 oktober 2007 16:23

Och jag kan inte ladda upp eller ta bort bilder.
Kan du ?

http://ingermaryissa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

gulligagumman

17 oktober 2007 16:31

Inger Maryissa: Har inte provat men det kan jag säkert inte. Bloggen verkar dessutom seg.

 
trollpackan

trollpackan

17 oktober 2007 16:54

Hmm...undrar om det har något med att räkneverket för sidan "populäraste bloggarna senaste veckan" har stått still säkert mer än en vecka...hmm...verkar lite segt.

http://trollpackan

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

17 oktober 2007 17:22

Hos mig funkar allt som vanligt utom att ladda upp och ta bort bilder.
När du provat, kan du tala om för mig och det gick......
Skulle bli jätte-glad
Visst är det trist när inte bloggen funkar, tydligen har de fortfarande problem med sin server och får hoppas det fixar sig.
Synd att ägarna av bloggen inte lägger ut information på sin sida när det strular och talar om vad det beror på.
Kram

http://ingermaryissa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

gulligagumman

17 oktober 2007 18:28

Inger Maryissa: Jag kan ladda upp och ta bort bilder hos mig.

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

17 oktober 2007 19:21

Tack snälla du för svaret.
Vad bra att vi kan också fråga om saker i våra bloggar.
Jag har nu mailat ägarna av bloggen, och får se om jag får något svar.

http://ingermaryissa.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

18 oktober 2007 08:34

allt går men man får vänta en evighet på att få bilden inladdad och få fram skrivsidan urk irriterande

http://filifjonkan-se

 
helga

helga

18 oktober 2007 09:15

För mig fungerar allt bra utom räkneverket igår. Så få besökare har jag inte haft på länge... Ha en härlig dag!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards