Direktlänk till inlägg 20 oktober 2007

Lördag igen...

Av gulligagumman - 20 oktober 2007 08:39

Tyckte inte det var längesedan som det var lördag, och nu är det dags igen. Kallt ute, men det verkar bli sol idag. Alltid något positivt. Ska jobba ikväll, så kvällen kommer ju försvinna i ett nafs. Ska försöka sälja lite i garaget i helgen igen, måste bli av med alla mössor och vantar mm. Vi ska snart äta lite frukost, kurrar lite i magen nu. Just det, det blev ingen badminton igår, hade en mördande huvudvärk så vi satsar på måndag istället. Ses senare mina vänner!

 
 
Gisan

Gisan

20 oktober 2007 09:02

Det är härligt med lördag :-) Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
helga

helga

20 oktober 2007 10:31

Ha en skön dag, även om du måste jobba ikväll!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
maria

maria

20 oktober 2007 10:50

Godförmiddag!!! Så en arbetslördagskväll, ja det kan ju vara trevligt det med, helger var lite annorlunda att arbeta än vardagarna kommer jag ihåg... Hoppas att dagen blir bra och jobba lugnt:) Kram

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Filifjonkan tassar in

Filifjonkan tassar in

20 oktober 2007 11:03

God lördag på dig Såå det blev ingen badminton igår huvudvärk så synd å men får hoppas då att det går på måndag istället Ja idag är det kyligt men vackert lite blek sol här till och från. Lycka till med försäljningen då

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Babbelmoster

20 oktober 2007 11:54

God förmiddag på dig! Inget kul med huvudvärk alls. Den kan man allt klara sig utan. Vädret är grått och regnigt här just nu ... började för ett tag sedan att komma snöblandat, nu är det nog mest regn!! Trist alltså ... tur det finns "jobb" inomhus att göra!! Ha en bra lördag trots jobb ... kram.

 
Frump

Frump

20 oktober 2007 16:19

Vilken härlig bild, det måste vara kaffe eftersom det ligger kanelstänger brevid. Nu blev jag kaffesugen, måsta ha!
Ha en trevlig helg, trots att du arbetar.
Kram.

http://Frump.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

20 oktober 2007 19:52

Hoppas att det gick bra för er idag!
Trevlig lördagkväll!

http://trollpackan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards