Direktlänk till inlägg 21 oktober 2007

Åh så trött...

Av gulligagumman - 21 oktober 2007 06:17

jag är! Det är så fruktansvärt jobbigt att gå upp så här tidigt, dels för att det är så mörkt och dels för att alla andra får ligga och sova. Skulle ge nästan vad som helst för att få ligga kvar i sängen nu. Är det strul med bloggen igen, tycker det verkar svårt att öppna sidor och så, väldigt lite besökare verkar det vara också. Nä ska börja dra mig mot jobbet...

 
 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

21 oktober 2007 12:46

Ja, det verkar strula med bloggen igen.
Jag börjar bli ganska trött på det nu.
Funderar på att byta blogg.
Men kanske ska ge ägarna av bloggen en ny chans att svara på mail ;-)
Önskar dig en bra fortsatt dag

http://ingermaryissa.bloggagratis.se

 
tussegumman

tussegumman

21 oktober 2007 13:12

Jag har också svårt att komma in på sidor när jag går i på andras bloggar det är hur segt som helst och så har antal besökare bara ramlat bort! Hoppas du får en fin dag och att du kan koppla av när du kommer hem/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

21 oktober 2007 14:24

Japp! Har varit hur segt som helst! Men just nu är den pigg så då är det bäst att passa på!
Kram

http://trollpackan

 
www.dentatuerademaman.com

www.dentatuerademaman.com

21 oktober 2007 15:27

Hej där, jag har inget strul med min blogg men förut så var det krångligt att komma in på Aftonbladet bloggar tex. Och det var frustrerande

http://www.dentatuerademamman.com

 
helga

helga

21 oktober 2007 16:22

Ja, strul var ordet! Ha en bra dag!! Tittar runt lite mer imorgon...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

22 oktober 2007 10:20

Det har varit helt omöjligt att komma in på din blogg. Men nu gick det bättre, ha en skön måndag.

http://kimmietid.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards