Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av gulligagumman - 21 augusti 2007 16:49

Man kan inte rå för hur man ser ut. Det får Gud ta på sig skulden för
Hassan 6 år


Männen har flera framdelar på kroppen
Julie 6 år


Kvinnor har kurvor, medan män har portfölj.
Björn 7 år

Av gulligagumman - 21 augusti 2007 16:41

...huvudvärk jag har fått! Det är så typiskt, så fort man blir ledig så kommer det som ett brav på posten. Usch! Annars har dagen gått som en dans men precis innan man ska gå hem från jobbet så är det dags.

Sitter och kopplar av lite vid datorn, inte så dumt. Nu börjar barnen skolan i morgon, äntligen får dom träffa sina klasskompisar. Dom har faktiskt längtat, tro det eller ej. Min dotter har haft sin kompis här i natt och dom har färgat håret på varann. Höll en annan på så där i den åldern? Tror jag väl inte...

Min äldsta son åkte precis iväg med pappa och ska testa på golf. Han har haft svårt att hitta något han vill göra, men han har visát ett visst intresse för golf i alla fall (till pappas glädje). Nu har jag tre härliga och lediga dagar framför mig, och har inget planerat just nu.


Av gulligagumman - 21 augusti 2007 06:28

Rusar till jobbet nu, ses senare i eftermiddag! Ha en bra dag tills dess alla bloggvänner.

Ovido - Quiz & Flashcards