Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av gulligagumman - 27 augusti 2007 21:41

krypa ner i sängen och drömma ljuva drömmar om mig själv i en snygg och läcker bil...

Tack alla underbara människor för era kommentarer och stor kram på er! Ses i morgon.

 

Av gulligagumman - 27 augusti 2007 16:31

En del lejon parar sig över 50 gånger om dagen.

En fjäril smakar med fötterna.

En abborre lever i snitt 10 år.

En struts öga är större än dess hjärna.





 

Av gulligagumman - 27 augusti 2007 12:58

Jag har fått körkort!!! Kan ni tänka er, jag, 32 år gammal har tagit körkort! Har aldrig trott att jag skulle få köra bil, har aldrig sett mig själv bakom ratten i en bil. Helt otroligt! Jag har skrikit, skrattat och gråtit, och nu har jag dunderhuvudvärk, men det gör absolut ingenting. Jag är så stolt över mig själv, och det är inte ofta man får vara det.


Nu ska jag snart hämta min dotter i skolan, SJÄLV.



Av gulligagumman - 27 augusti 2007 07:26

Nu är jag inte nervös längre, all nervositet försvann när jag slog upp ögonen i morse. Nu är jag laddad till tusen! Bara jag och ingen annan kan fixa det åt mig, utan allt hänger på mig.


Loggar ut för fokusering...

Ovido - Quiz & Flashcards