Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av gulligagumman - 30 augusti 2007 16:53

Ungefär så här ser mina ögon ut idag:


Snygga va?

Av gulligagumman - 30 augusti 2007 12:01

Nu har jag lytt alla goda råd jag har fått och sjukanmält mig. Jag blir bara hängigare och hängigare. Huvudet värker och näsan rinner som en vårflod. Jag kan inte gå och jobba hos min gamlingar så förkyld, då smittar jag ju både dom och mina arbetskamrater och det är ju inte så bra.


Så jag tänkte sätta på en bra film och ligga under en filt i soffan och dricka varmt te. So long for a while!!

Av gulligagumman - 30 augusti 2007 08:55

Jag har blivit dunderförkyld. Sitter här och snorar och nyser för fullt. Så tung i huvudet och så ska jag jobba mellan 14-21.30 Hur ska jag orka? Kan ju inte sjukanmäla mig heller, vi får ju inte tag i vikarier så lätt. Jag får väl krypa till jobbet... ATJOO! Jag går och lägger mig en stund...



Ovido - Quiz & Flashcards