Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av gulligagumman - 20 augusti 2007 19:11

Vad jag gnällde tidigare idag när jag skrev mitt förra inlägg. Hända nåt? Ja ingen annan än jag kan ju se till att det händer något, eller hur? Alla har ju ansvar för sitt eget liv, mer eller mindre, och då är det ju ingen annan än vi själva som får se till att det händer nåt i ens liv.

Så nu är det postiva och trevliga tankar som ska fram och det bums!

Av gulligagumman - 20 augusti 2007 11:05

Jag undrar ibland om det är bra om det inte händer något speciellt i ens liv eller om det ska hända mycket. I och för sig har vi varit med om en del den senaste tiden men nu händer det absolut ingenting i vårat liv. Jag tycker faktiskt det är lite tråkigt. Just nu känns det som att man äter, jobbar och sover. Kan det vara lite höstdepressioner på väg? Vet inte, men jag gillar när det är mycket omkring mig. Kanske får äta upp det snart, vem vet. Tycker inte om när alla dagar är lika varandra. Det kanske blir bättre nu när barnen kommer igång med skolan och sina aktiviteter igen. Hoppas det...



Ovido - Quiz & Flashcards