Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av gulligagumman - 18 augusti 2007 19:16

Så vackert...

Av gulligagumman - 18 augusti 2007 18:18

...så nu är det inte dumt att äta lite. Potatis- och köttfärsgratäng med tacosmak, slurp, och en grönsallad till. Ett gott kallt vitt vin till med så kan det inte bli bättre.


Ska nog också titta på en film ikväll men har inte bestämt vilken än. Det är finns ju inte så mycket att titta på under kvällarna längre. TV- utbudet är ju inte så stort just nu.

Av gulligagumman - 18 augusti 2007 15:50

Visst är den gullig?

Av gulligagumman - 18 augusti 2007 11:31

...att få sova ut efter att ha gått upp tidigt några dar. Sov till 11, underbart skönt! Idag händer ingenting utan har en hel dag som jag får göra vad jag vill med. Har tänkt att börja äta frukost i alla fall, fast det blir ju nästan lunch nu...

Lillkillen är på fotbollsträning så han och pappa gick upp lite tidigare än mig idag. Kl 10 på en lördagsmorgon är det träning, tror dom inte att folk behöver sova ut när man är ledig?

Nä nu måste jag få i mig lite kaffe, kanske ses vi senare.

Ovido - Quiz & Flashcards