Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av gulligagumman - 7 augusti 2007 11:59

Varför ska det vara så svårt för ungdomar att använda skydd, såsom kondom? Jag blev själv mamma vid 17 så jag vet vad jag pratar om. Fick precis ett samtal från min svägerska som berättade att hennes dotter som är 19 är gravid. Jädrans unge! Fattar dom inte att man blir med barn genom sex och utan skydd?! Och hon är knappast i stånd att ta hand om ett barn, hon kan knappt ta hand om sig själv...


Gick med en gång in till min dotter och förmanade henne att skydda sig den dan hon blir sexuellt aktiv, vilket jag hoppas dröjer...

Men jag litar på min dotter, hon är väldigt klok och vi kan prata om allt så jag hoppas och tror att hon förstår allvaret.

Av gulligagumman - 7 augusti 2007 11:36

Farmor tycker inte om att sola toppless. Det är för att hennes toppar har blivit lite lösaktiga.

Stina 6 år

En mormor är en som hela släkten har kommit ut genom,Då är det väl inte så konstigt att hon är lite sladdrig i skinnet

Kristina 6 år


Av gulligagumman - 7 augusti 2007 10:06

Nu är det en ny härlig och solig dag. Har ingen aning om vad man ska hitta på idag. Borde väl ge sig ut och njuta av solen...


Ovido - Quiz & Flashcards