Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av gulligagumman - 24 augusti 2007 16:42

Vad som är viktigt…
är inte storleken på ditt hus
utan hur många människor du välkomnar i ditt hus


Vad som är viktigt…
är inte hur många vänner du har
utan snarare för hur många du är en vän


Av gulligagumman - 24 augusti 2007 09:51

Jag har hittat ett test om motion. Testa här och se om du motionerar tillräckligt.


Mitt resultat: Dina svar tyder på att du får tillräckligt med motion samt att du har en regelbundenhet i ditt motionerande. Rent hälsomässigt ligger du bra till och får antagligen en lagom stor dos motion.


Låter ju toppen!

Av gulligagumman - 24 augusti 2007 08:11

Solen skiner och det är varmt ute, underbart. Verkar bli en toppenfredag, ledig är jag också så det kan inte bli bättre.

Barnen har sista skoldagen för veckan och det är tur, för jädrans vad trötta dom är. Jag ska göra lite god mat till dom ikväll, det ska ju vara fredagsmys, det är livsviktigt för dom, och så blir det nog lite godis med. Jag ska INTE äta det i alla fall, jag lovar. Hoppas det är något bra på TV också, så det inte är repriser som vanligt.


Jag själv ska försöka äta lite nyttigt i dag fast det är fredag, man får ju inte slarva nu när man har varit duktig hela veckan. Får se vad jag hittar på...


Ovido - Quiz & Flashcards