Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av gulligagumman - 26 augusti 2007 21:25

...bara klara uppkörningen i morgon! Jag kommer säkert vara så nervös att jag kuggar. Det får bara inte hända! Jag vill lämpa av maken hemma och sen dra iväg alldeles ENSAM i bilen, gud va kul det skulle vara!


Nej jag ska försöka att sluta tänka på morgondagen, hehe ja det går ju säkert bra. Suck nu ska jag försöka göra lite mental träning. Håll tummarna för mig!

Av gulligagumman - 26 augusti 2007 17:21

Jag har blivit utmanad av trollpackan med följande:

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.

(*) Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.

(*) I slutet av inlägget skriver du 8 personer.


  • är ALLTID i tid, spelar ingen roll till vad
  • "stänger av" när jag sitter vid datorn, till mina barns irritation, blir ej kontaktbar
  • måste alltid äta 2 lagade mål mat om dagen, annars känner jag mig utsvulten
  • avskyr att bli styrd av andra, kan gärna ta emot tips, men ingen får bestämma över mig
  • måste alltid läsa eller lyssna på ljudbok innan jag ska somna
  • sover uruselt vid fullmåne (vilket blir inatt)
  • vill alltid ha grönsaker till maten
  • måste få skratta, annars mår jag inte bra

Skickar utmaningen vidare till:

Cina, Nena, och Ugglan. Skickar ej till fler för dom flesta jag känner till har redan fått samma utmaning.

Av gulligagumman - 26 augusti 2007 13:40

har fått en utmaning av trollpackan som jag återkommer om. Är på jobbet just nu...

Av gulligagumman - 26 augusti 2007 06:09

...blir det för varje dag nu, både på morgonen och kvällen. Svårare att komma upp blir det också. Jobbar hela dagen och sen är jag ledig igen.


Har börjat bli nervös, jag ska nämligen köra upp i morgon bitti kl 10. Jag är lite sen med att ta körkort, men bättre sent än aldrig säger dom ju. Måste ju ha körkort när vi bor på landet.


Nä ska fixa mig i ordning nu innan jag drar till jobbet. Hoppas ni får en härlig dag idag!

Ovido - Quiz & Flashcards