Direktlänk till inlägg 1 augusti 2007

Ullared, ett paradis för shoppingälskare

Av gulligagumman - 1 augusti 2007 19:23

Idag tog vi en välförtjänt tur till Ge-Kås i Ullared. Vilken lycka! Jag, väninnan, hennes dotter och min dotter fick vår dag gjord. Oj vad mycket dom har, man blir alldeles yr, och massor med folk var det med för den delen. Gjorde så fina inköp till hela familjen, finns det nåt bättre...

Nu sitter man med ett kallt glas vin och bara njuter.



 

 
 
ida

ida

1 augusti 2007 19:30

Åhh det låter verkligen som en toppen dag. Så roligt att shoppa:) Om man ändå hade pengar:(

http://idapersson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

gulligagumman

1 augusti 2007 19:36

Ida: Ja det var en toppendag, och jag hade alldeles för lite pengar för att åka dit =(.

 
decembertjej

decembertjej

1 augusti 2007 20:00

Vi tänker ju bara mer och mer lika.
Häftigt :-)

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

1 augusti 2007 22:30

Låter som en mycket trevlig dag.
Jag har aldrig vart där...=((

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

1 augusti 2007 23:04

Ni har tydligen missat det som stod i tidningen i slutet på förra veckan om just Ge-Kås...KOM INTE HIT!!! det va bilköer för att komma in till Ullared...regn och rusk tillsammans med en massa turister som inte har nått bättre för sig *skrattar* Hoppas ni hittade massor iaf (det gör alltid jag när jag är där)
Kram!

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

gulligagumman

1 augusti 2007 23:08

Cina: Oj då har du missat nåt! Åk direkt dit och handla massor hehe.

Kärleksdravel: Nädå jag hörde talas om det, men vi gjorde en chansning idag och vi klarade det haha.

Kram!!

 
Jossan

Jossan

2 augusti 2007 08:42

Jag äääälskar GEKÅ´s! De första tio minuterna har jag totalt hjärnsläpp när jag väl kommer innanför dörrarna eftersom det finns så mycket att shoppa och jag inte vet var jag ska börja.

http://jossans.bloggagratis.se

 
Ingen bild

gulligagumman

2 augusti 2007 09:24

Jossan: Ja det är samm här! Finns ju MASSOR med saker.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards