Direktlänk till inlägg 5 augusti 2007

10 skäl som visar att datorn är en man...

Av gulligagumman - 5 augusti 2007 21:37

  • 1. De har mycket information, men vet fortfarande inget.
  • 2. En bättre modell står alltid och lurar bakom hörnet.
  • 3. De ser fina och bra ut, tills du tar hem dem.
  • 4. Det är nödvändigt att ha en backup.
  • 5. De gör vad som helst du vill, så länge du trycker på de rätta knapparna.
  • 6. Det bästa med att ha den ena eller andra, är de spel du kan spela.
  • 7. För att få deras uppmärksamhet, måste du sätta på dem.
  • 8. Lysena står på, men det är ingen hemma.
  • 9. Båda har en joystick, fast den ena blir slak efter för mycket ryckande.
  • 10. Storleken spelar roll.
  •  
     
    Filifjonkan fnissar

    Filifjonkan fnissar

    6 augusti 2007 07:19

    hahaha den var ju bra med,,,stämmer riktigt bra någon som tänkt till lite,,

    http://filifjonkan-se

     
    Ingen bild

    gulligagumman

    6 augusti 2007 11:46

    Filifjonkan: Visst är den bra? Skönt det finns såna som ser likheterna och delar med sig av dom haha

     
    cattha

    cattha

    8 augusti 2007 10:52

    hahaha verkligen bra skrivit stämmer precis

    http://catthas.bloggagratis.se

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

    Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

    Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

    att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

    Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

    Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

    Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

    Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

    Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

    Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

    Ovido - Quiz & Flashcards