Direktlänk till inlägg 9 augusti 2007

Gomorron

Av gulligagumman - 9 augusti 2007 10:01

Här var det ingen sol som dom har lovat, kanske den kommer sen. Är trött idag, kunde inte somna igår. Låg bara och vred och vände på mig. Varför blir det så? Har inga jobbiga funderingar just nu, men det kanske är det här med min systerdotter och svägerskans dotter. Känns som att allt kommer på en gång, blir lite för mycket ibland.


Har varit en tuff tid ett tag, maken som höll på att dö också. Tankarna och olusten kommer alltid ikapp. Man kan inte låtsas som att allt är bra hur länge som helst. Sen är det dags att jobba igen nästa vecka och det är ju inte precis det man längtar efter heller =/. Får försöka rycka upp mig nu.

 
 
trollpackan funderar

trollpackan funderar

9 augusti 2007 10:43

Mmm, inte säkert att det alltid är det bästa, att rycka upp sig menar jag. Ibland måste man ju släppa ut jobbiga känslor också, kan ju inte stänga in dem i evigheter. Få ner dem på pränt är ju ett bra sätt. Kram på dig och du har säkert hört det: "ovan molnen lyser solen"!

http://trollpackan

 
Millis

Millis

9 augusti 2007 11:02

Ibland känns allt tungt och jobbigt, men som tur är blir det alltid ljusare igen.
Skickar massor med styrkekramar till dig!

http://millis.bloggagratis.se

 
maria

maria

9 augusti 2007 11:13

Godmorgon på dig!

Så du har inte sovit så bra, vad synd... Det är nog så som du skriver det kan bli lite mycket som stör tankar som stör sömnen...

Hoppas att dagen går bra idag ändå!!!

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

9 augusti 2007 15:45

Man kan aldrig komma ifrån sina tankar och hur dom påverka en...försök att prata med folk i din närhet så du slipper att bära på tankarna själv bara...det kan vara en hjälp på vägen...Trist det där med din make *kramar om*
Hoppas allt löser sig till slut
Ta hand om dig!

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

gulligagumman

9 augusti 2007 22:38

Tack för alla snälla kommentarer! Dom värmer!
Kram!

 
Filifjonkan fundera

Filifjonkan fundera

10 augusti 2007 10:39

Så jobbigt när du inte kan somna men ofta är det ju så att när allt "svårt" händer är man så upptagen med att ställa tillrätta och ordna så tanken får man lägga åt sidan hela fokus går åt till att få det att fungera sen efteråt,,,det är då tanken dyker upp flashback direkt man har tid att tänka när det ordnat sig så pass.Så är det för Filifjonkor och kanske är det så för Gulliagummor med.Hoppas du orkade upp ändå idag.

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards