Direktlänk till inlägg 10 augusti 2007

Jag undrar om...

Av gulligagumman - 10 augusti 2007 11:44

...jag har blivit bloggberoende? Efter att ha somnat så gott i går kväll så blev jag en än gång väckt vid halv sex av 1, 2, 3, 4, 5 och slutligen 6 flugor. Med en gång började tankarna virvla...men det var inga oroliga funderingar, utan allt jag låg och tänkte på var mitt nästa blogginlägg!

Kunde inte tro det själv...


Jag har läst om det här med blogg men förstod mig aldrig på det riktigt. Har till exempel aldrig skrivit dagbok i hela mitt liv, har aldrig kunnat uttrycka mig i skrift. Sen kom min goda väninna Decembertjej en dag och sa att hon hade börjat blogga. Läste hennes blogg och tyckte det var kul. Hon peppade mig att prova i alla fall och sagt och gjort, här är jag! Tycker det är så kul, har ju nästan blivit min hobby. Ser allt ur ett bloggperspektiv snart *skrattar*.






 
 
Millis

Millis

10 augusti 2007 11:57

Jamen, precis så är det ju. Man måste alltid va beredd med kameran, ifall man kan få till en bra bild att lägga in på bloggen;)
Kramis

http://millis.bloggagratis.se

 
helga

helga

10 augusti 2007 11:57

Precis så är det, man blir fast och det är sååå kul!!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
decembertjej

decembertjej

10 augusti 2007 12:01

Trodde väl att det skulle passa dig :-)
För det gör det verkligen!

Kram!!

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
maria

maria

10 augusti 2007 12:02

Mmmm, det finns något som kallas bloggoholic.... fniss... det är vi nog lite till mans alla bloggare....

Ha en bra dag nu!

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

10 augusti 2007 15:35

Ja nog är man fast i detta bloggande. Jag har skrivit dagbok sedan jag började kunna skriva. Och så härligt att bara få skriva av sig. Bloggandet har blivit ett gift för mig!! Kul är det!

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
flikkha

flikkha

10 augusti 2007 16:31

Håller med dig.. Ligger och tänker att jag bara måste skriva ett inlägg för att *ni* ska veta att jag hänger med :-) Hade inte ens tänkt tanken på att blogga.. Så kommer decembertjejen igång och då är man fast.. Hmm! :-) Puss på mammsen ;)

http://flikkha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

gulligagumman

10 augusti 2007 20:14

Alla: Vilken tur! Jag är inte ensam =). Säger som maria: jag är en bloggoholic haha

 
Ugglan

Ugglan

10 augusti 2007 21:27

Visst blir man lätt beroende. JAg vill nästan inte erkänna vad jag gör just nu.....
Det är nämligen så att jag/vi är på kräftskiva och de andra är ute och spelar brännboll.. Jag erbjöd mig att ta disken för att få möjligheten att smita undan och blogga lite... Nu sitter jag här med datorn och vinglaset i högst hugg och väntar på att de ska komma tillbakas!!Vadå beroende!!!
Kram Ugglan

http://ugglan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

gulligagumman

10 augusti 2007 22:03

Ugglan: Haha känner igen mig så väl! Vill nästan inte ha hit folk för då kan jag inte blogga =). Man e ju nästan sjuk...

 
UnderCover

UnderCover

10 augusti 2007 22:36

Beroend var ordet, sa Bull...eller om det var Bill :o) Men kul är det!

http://undercover.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan flinar

11 augusti 2007 11:10

Hahah haha det är din tur nu ,,vet du det är många som är som du som vi...abstinens vid datastopp är ett tecken med Lycka till fnissar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards