Direktlänk till inlägg 18 augusti 2007

Åh så skönt...

Av gulligagumman - 18 augusti 2007 11:31

...att få sova ut efter att ha gått upp tidigt några dar. Sov till 11, underbart skönt! Idag händer ingenting utan har en hel dag som jag får göra vad jag vill med. Har tänkt att börja äta frukost i alla fall, fast det blir ju nästan lunch nu...

Lillkillen är på fotbollsträning så han och pappa gick upp lite tidigare än mig idag. Kl 10 på en lördagsmorgon är det träning, tror dom inte att folk behöver sova ut när man är ledig?

Nä nu måste jag få i mig lite kaffe, kanske ses vi senare.

 
 
Erika

Erika

18 augusti 2007 12:27

Dom tror att alla är lika alerta som dom som bestämmer tid för träning osv. ;) Hoppas frukosten i hemmets lugna vrå smakade gott!

http://ericha.bloggagratis.se

 
Filifjonkan glad

Filifjonkan glad

18 augusti 2007 13:01

Gillar din bakgrund idag med och vad bra du fick sova ut skönt med sådana mornar när man har mycket omkring sig annars Ha en skön helg nu

http://filifjonkan-se

 
maria

maria

18 augusti 2007 13:51

Oj, jag skrattar lite... De ger småkillar och tjejer dessa okristliga tider för att ju äldre spelarna blir så har de högre krav på när träningarna ska vara... Så någon hänsyn till trötta föräldrar det finns inte, ledsen... Hoppas att dagen fortsätter skönt för dig!!!kram

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards