Direktlänk till inlägg 19 augusti 2007

Inte lika sent idag...

Av gulligagumman - 19 augusti 2007 09:21

Vaknade tidigare idag än vad jag gjorde igår. Drömde så konstiga drömmar så det gick inte att sova längre. Men man får ju mer gjort i och för sig, för sover man länge så blir dagen så mycket kortare, konstigt...


Har inga planer idag heller, utan får se vad som händer. Ska hämta lite ved hos svägerskan, så vi slipper frysa i vinter. Men det överlåter jag åt pojkarna i familjen. Kanske bakar jag nåt gott till kaffet efter maten.

 Nä ska äta lite frukost nu...


 
 
tussegumman

tussegumman

19 augusti 2007 10:01

Vill önska dig en skön och vilsam dag! Här är det molnigt och riktigt höstväder! Ha det gott! Skönt med ved till vintern!/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
trollpackan kollar läget!

trollpackan kollar läget!

19 augusti 2007 11:15

Godmorgon! Här kändes det också lite "höstigt" imorse. ha det bra och lycka till med baket!

http://trollpackan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards