Direktlänk till inlägg 20 augusti 2007

Händelselöst eller händelserikt?

Av gulligagumman - 20 augusti 2007 11:05

Jag undrar ibland om det är bra om det inte händer något speciellt i ens liv eller om det ska hända mycket. I och för sig har vi varit med om en del den senaste tiden men nu händer det absolut ingenting i vårat liv. Jag tycker faktiskt det är lite tråkigt. Just nu känns det som att man äter, jobbar och sover. Kan det vara lite höstdepressioner på väg? Vet inte, men jag gillar när det är mycket omkring mig. Kanske får äta upp det snart, vem vet. Tycker inte om när alla dagar är lika varandra. Det kanske blir bättre nu när barnen kommer igång med skolan och sina aktiviteter igen. Hoppas det...



 
 
maria

maria

20 augusti 2007 13:28

Tänk så olika det är... Jag har, visserligen sen jag blev sjuk, fått ett behov av rutiner och att det är någorlunda lugnt omkring mig, blir det för mycket så lockas jag med i det och så betalar jag notor därefter...

Det händer snart lite ska du se!

Ha en bra dag och kram på dig!

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

20 augusti 2007 17:33

Hoppas att du snart känner dig nöjdare och gladare igen.
Kramis

http://millis.bloggagratis.se

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

20 augusti 2007 21:08

Vissa perioder är det mest sova, äta och jobba. Hoppas du får lite mer fart omkring dig snart. Eller kanske ork att göra annat än sova, äta och jobba.

Ha det bra!

http://ninajohangarden.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards