Direktlänk till inlägg 23 augusti 2007

Full fart hela dagen!

Av gulligagumman - 23 augusti 2007 16:12

Oj idag går det i ett. Var först ute och gick ännu en långpromenad (jag ger mig inte) och så var det en dusch efter det. Sen kom en gammal arbetskompis till min make och ville titta hur vi bor, så han var här i nästan 1 timme. Efter det åkte vi och åt en god lunch (sallad så klart). Kom hem lagom till pojkarna slutade skolan och åkte för att hämta dom. Den stora skulle stanna kvar i stan, så vi väntade på att lillkillen skulle sluta. Jag hade sett på schemat att han skulle sluta 13.45 men klockan gick och gick, så efter en halvtimma gick jag och kollade vart han var och dom hade fortfarande lektion. Konstigt vad dom gick över tiden länge, tänkte jag. Hrm, det visade sig att jag hade tittat på måndagens tid, han slutade inte förrän 14.20.Det tar visst ett litet tag att komma in i skoltänket märker jag.

Nu lagar jag köttfärslimpa så vi får i oss mat innan lillkillens fotbollsmatch i kväll. Var det jag som undrade häromdagen varför det inte händer något? Säger inget mer...

 
 
trollpackan

trollpackan

23 augusti 2007 17:16

"Full rulle, saft och bulle!" verkar det som1 Ha det bra!

http://trollpackan

 
maria

maria

23 augusti 2007 17:43

Ja, det är rätt, ge dig inte!!! ut och gå det är bra.... Ha en bra kväll och kram på dig!!!

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Pialotta

Pialotta

23 augusti 2007 19:05

Mycket järn i elden med hundar o ungar o hemkörd hallonsaft eller var det äppelvin;-)
Du får då dina dagar att gå med så mycket på G.
Promenader är bra.. liksom en cykel att trampa rundor på.
Ha de gott

http://kafferasten.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

24 augusti 2007 07:56

Inte lätt att komma in i rätt rutiner igen, känner så väl igen det.
Ha en skön fredag
Kram

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards