Direktlänk till inlägg 25 augusti 2007

Gomorron!

Av gulligagumman - 25 augusti 2007 08:52

Åh vad det var skönt att få sova lite längre idag *sträcker på mig*. Hela familjen är helt slut efter att barnen har börjat skolan. Dotter var på tjejkväll igår och kom hem sent, men hon hade haft det jätteskoj.


Nu är det dags för mig att jobba igen också, 15.45-21.30, inget kul på en lördagkväll, men det brukar gå bra bara man väl har kommit dit. Börjar att kurra i magen nu, så det är nog läge att äta lite frukost.

 
 
-Nena-

-Nena-

25 augusti 2007 09:42

Ja det känns gott att vardagen kommit tillbaka. Fast barnen var piggaidag när klockan ringde men det är ju för att de ska iväg på roligheter.

Hoppas du får en bra helg

http://nena.bloggagratis.se

 
tussegumman

tussegumman

25 augusti 2007 10:08

Du får ha en fin dag och att allt går på räls det känns motigt att börja jobba efter semesten. Jag har jobbar två veckor nu och det känns motigare än någonsin! Jag önskar dig en fin helg/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

25 augusti 2007 10:09

Morning! Ja, vardagen knackar på och det är väl lika bra det innan man blir helt förslappad*fniss*. Ha en bra dag!

http://trollpackan

 
Ingen bild

maria

25 augusti 2007 10:23

Hoppas att du får en bra lördag, både hemma och på jobbet!!! Kram på dig!

 
Cina

Cina

25 augusti 2007 15:57

Håller med dig att det är inte roligt att jobba kväll en lördag, men som sagt det går bara man kommer dit, då går det ut av bara farten.
Ha en bra kväll på jobbet!

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

25 augusti 2007 22:02

Du har en utmaning på min blogg! Kram!

http://trollpackan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards