Direktlänk till inlägg 26 augusti 2007

Utmaning!

Av gulligagumman - 26 augusti 2007 17:21

Jag har blivit utmanad av trollpackan med följande:

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.

(*) Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.

(*) I slutet av inlägget skriver du 8 personer.


  • är ALLTID i tid, spelar ingen roll till vad
  • "stänger av" när jag sitter vid datorn, till mina barns irritation, blir ej kontaktbar
  • måste alltid äta 2 lagade mål mat om dagen, annars känner jag mig utsvulten
  • avskyr att bli styrd av andra, kan gärna ta emot tips, men ingen får bestämma över mig
  • måste alltid läsa eller lyssna på ljudbok innan jag ska somna
  • sover uruselt vid fullmåne (vilket blir inatt)
  • vill alltid ha grönsaker till maten
  • måste få skratta, annars mår jag inte bra

Skickar utmaningen vidare till:

Cina, Nena, och Ugglan. Skickar ej till fler för dom flesta jag känner till har redan fått samma utmaning.

 
 
Pialotta

Pialotta

26 augusti 2007 18:03

Hallå där..
Ljudbok, jag har precis skaffat mig en spelare med hörlurar och ett par deckare.. det kom ett erbjudande på posten och jag nappade.. deckare är inte min specialitet precis, men sedan kan man ju beställa vilka man önskar.. Ska bli härligt i höst och vinter att soffligga och bara vara i den där favoritboken. Jag har så svårt att konsentreara mig på vanliga böcker nu.. förut var det inga som helst problem. Kanske för jag har så många bollar i luften just nu.
Tack för dina alltid så positiva inlägg och snack inne på min Kafferast:-)
Ha de gott o kramkram

http://kafferasten.blogg.se

 
trollpackan

trollpackan

26 augusti 2007 19:59

Du har en stjärna för imorgon på min blogg!

http://trollpackan

 
Babbelmoster

Babbelmoster

26 augusti 2007 20:07

Hej och tack för ditt besök hos mig - det uppskattas mycket!!
Jag får önska dig en riktigt bra kväll.
Kram

http://www.babbelsidan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards