Direktlänk till inlägg 29 augusti 2007

Så trött...

Av gulligagumman - 29 augusti 2007 06:04

...jag är! Borde vara förbjudet att gå upp så här tidigt. Först jobbar man till 21.30 kvällen innan, sen ska man börja 07.00 igen, taskigt tycker jag. Man kan ju inte somna när man kommer hem så sent så det är ju jobbigt att gå upp så tidigt morgonen därpå.


Idag ska mina 2 pojkar åka på "lära-känna varandra" läger med sin skola. Det är 4-5-6 som ska åka. Dom hinner jag inte ens träffa idag innan dom åker, så jag får inte se dom förrän i morgon kväll efter 21.30 för då jobbar jag kväll ännu en gång. Puss mina älsklingar!


Nä det börjar dra ihop sig för arbete här så jag drar min väg.

 
 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

29 augusti 2007 08:20

Åhhhh sicket underbart sätt att lära känna varandra i skolan...ett sånt läger skulle min dotters klass verkligen behöva ha...hmmm...

Hoppas du får en riktigt bra dag

Kraaaaaaam

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
maria

maria

29 augusti 2007 09:22

Så, trötter en energikram kommer här!!! Jag har oxå jobbat på schema så där och det kunde vara tufft i mellanåt... Kraaam!!!

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

29 augusti 2007 13:02

Mmm så jobbigt att koppla av när man slutar så sent och vet att man skall jobba morgon.
Usch så trist det är. När jag jobbade så jobbade vi till 22 och började 6:30. Det var en pina.
Ha en bra dag!

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Pialotta

Pialotta

29 augusti 2007 13:31

STORT GRATTIS till ditt körkort.. ser att jag inte varit inne och sett det förrän nu.. Dumma mej:-(
Måste kännas härligt att sätta dig bakom ratten och du tänk så praktiskt för barnen att ha en mamma som kan köra dom vart de vill:-)
Jobbar du inom sjukvården eller??
Ser dina tider här så undrar man. Själv jobbade jag sådana konstiga tider, obekväma då jag jobbade inom sjukvården.. Känner igen det där med att inte kunna sova direkt när man kommer hem sent.. måste varva ner och ta sig en fika och koppla på något annat mer upplyftande.. Upp tidigt dagen efter.. ingen höjdare efter sena kvällar, men man vänjer sig:-)
Ha de fint nu och dina grabbar har säkert en kul dag:-)
Tjinelingkram på dej

http://kafferasten.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

29 augusti 2007 13:58

Nej det är ju inte snällt att sätta schemat så inte. Vet när jag jobbade kväll hur svårt det var att koppla av då man kom hem.

Mina döttrar har också haft lära-känna-varandra träffar men bara över dagen.
Tycker att det är bra att de fixar sådant.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards