Alla inlägg under augusti 2007

Av gulligagumman - 14 augusti 2007 10:49

...vad jag sov länge idag. Blev väckt av min son som undrade när vi hade tänkt att gå upp. Då var klockan 10.30 Fast det var rätt skönt, eftersom jag har sovit lite dåligt under veckan.


Laddar nu upp för att börja jobba kl 16, ska faktiskt bli rätt så skönt. Barnen börjar snart skolan igen med och då blir (nästan) allt som vanligt. Bara maken kvar som ska få börja arbetsträna efter sin brustna pulsåder. Han längtar verkligen, han är en riktig arbetsmyra.


Hoppas alla får en underbar dag!




Av gulligagumman - 13 augusti 2007 18:18

Vi gav oss iväg för att spela lite minigolf. Solen sken och det var 24 grader varmt, perfekt för lite lätt puttande i hål. Det finns en underbar bana 4 mil ifrån där vi bor, som dessutom ligger så vackert vid en kanal så det hade varit jättemysigt.

Vi kommer fram och är laddade till tusen, men då verkar det stängt. Märkligt med tanke på vädret och att det fortfarande är turister kvar. När vi kommer fram så ser vi den här skylten på dörren:

Har jag missat nåt, eller? Så vi åkte hem och det med 3lstycken lite lätt irriterade barn. Jag gick ut på åkern mittemot där vi bor och plockade mig en bukett solrosor till tröst.

Bättre än att tröstäta, eller hur?

Av gulligagumman - 13 augusti 2007 10:58

När jag vaknade i morse så snurrade hela världen runt. Jag har yrsel idag, det är något jag aldrig brukar ha. Det är så otäckt när inte hjärnan hänger med kroppen som man vill. Det blir till att ta det lugnt idag, ska ju börja jobba i morgon då kan jag ju inte sjukskriva mig det första jag gör.


Vi har tänkt att spela lite minigolf idag, sista dagen nu som man kan hitta på något bara så där. Det ska bli kul. Jag får nog ta och lägga mig nu för nu hoppar bokstäverna runt.

Av gulligagumman - 12 augusti 2007 18:44

  • Räkors hjärta sitter i huvudet!
  • En abborre lever i snitt 10 år.
  • En gris orgasm varar i 30 minuter.
  • En krokodil kan inte räcka ut tungan.
  • Myror ramlar alltid på höger sida när de är berusade.

  • Av gulligagumman - 12 augusti 2007 13:56

     GÅVAN AV TILLGIVENHET


    Var generös vid rätt tillfälle med kramar, kyssar, klapp på axeln och hålla någon annans händer.
    Låt dessa små handlingar uttrycka din kärlek och omsorg om din familj och dina vänner.


    Ovido - Quiz & Flashcards