Alla inlägg den 2 september 2007

Av gulligagumman - 2 september 2007 21:26

...en god natt. Hoppas ni får sova gott. Jag ska bara se färdigt "Mord i sinnet" sen ska jag krypa ner i min sköna säng. Nu väntar en fullspäckad vecka med skola och jobb för hela slanten. Ska försöka klämma in lite träning för mig själv, men det brukar sluta med ursäkter när jag känner att jag inte hinner eller orkar, tyvärr. Men i morgon är en ny dag och ingen vet vad det blir av den förrän då. Natti natti!

 

Av gulligagumman - 2 september 2007 14:06

Vill bara visa min dotters arbete med strykningen. Hon är jätteduktig, men just nu har hon tagit en paus och då passade jag på att ta ett kort på hennes jobb. Inte illa, va?

Av gulligagumman - 2 september 2007 09:40

...i träden idag. Skönt att man fick lite sol igår i alla fall. Inatt blev jag inte väckt av en fluga, det var skönt. Det blir förhoppningsvis en lugn och skön dag i dag, med lite smågöra bara. Dags att ladda för nästa vecka, maken ska börja jobba 4 timmar om dagen nu efter sin sjukskrivning. Han har inte jobbat sen i april. Han längtar. Dottern ska stryka, hennes jobb här hemma nu när hon ska få hela barnbidraget. En gång i veckan ska det bli. Jag kan ju inte annat än tycka att det är skönt att slippa stryka, för jag tycker det är tråkigt. Börjar bli lite kaffesugen nu...

Ovido - Quiz & Flashcards