Alla inlägg den 10 september 2007

Av gulligagumman - 10 september 2007 15:45

Jag är så sjuk idag. Jag har sovit två timmar och när jag vaknade så hade jag hög feber. Inga Alvedon kvar har jag heller, men maken ska köpa det när lillkillen är på fotboll. Mycket gnäll, jag vet, men jag är verkligen sjuk. Maten ska maken laga, makaroner och falukorv, det är ungefär vad han klarar av. Just nu så orkar jag inte bry mig utan dom får äta vad dom vill. Nu ska jag fortsätta att tycka synd om mig själv.

Av gulligagumman - 10 september 2007 09:40

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.


Av gulligagumman - 10 september 2007 07:14

är jag idag. Ska gå och lägga mig så fort barnen och maken har åkt så det blir lite lugnt. Fick åka hem tidigare i går kväll från jobbet, jag var helt slut. Nös säkert 40 gånger och näsan rann oavbrutet. Ser ut som jag har en clownnäsa idag. Har tagit två Panodil och hoppas att trycket lättar lite snart.

Ovido - Quiz & Flashcards