Alla inlägg den 28 september 2007

Av gulligagumman - 28 september 2007 15:52

ledig helg framför mig. Fick ju, som jag tidigare skrev, hoppa in och jobba lite hastigt och lustigt idag på min lediga fredag. Nu är jag däremot ledig och ska ännu en gång spela pingis och basta ikväll igen. Vi tyckte det var så mysigt sist så vi ville göra det igen. Sen blir det god mat och dricka lite vin och mysa framför Idol. Det är ju nu det roliga börjar. Nu sa precis min make att det kunde jag glömma att dricka vin före halv tio för jag skulle hämta barn på disco i kväll. Jag har ju fått körkort precis och får hämta barn numer efter min mans alla hämtningar genom åren.


Av gulligagumman - 28 september 2007 15:50

om politiska och andra tunga saker på min blogg. Men jag gör ett litet undantag genom att lägga ut lite rött så stödjer jag det på mitt sätt.


Av gulligagumman - 28 september 2007 07:16

att jag skulle få vara ledig idag. Då ringer telefonen och en glad röst hörs: Hej det är från vikarieförmedlingen. Kan du jobba i dag mellan 9-15? Suck, ja visst, säger jag. Finns väldigt lite vikarier just nu, och vilka får stryk för det, jo vi ordinarie. Men det är bara att gilla läget och ta en dusch. Så min promenad hos er i cybern får vänta till i eftermiddag eller kväll.


Ovido - Quiz & Flashcards