Alla inlägg den 25 september 2007

Av gulligagumman - 25 september 2007 12:18

Vilken blandning som väntar mig. Nu ska jag snart äta lite lunch. Sen ska jag följa med maken till sjukhuset för han ska göra ett EKG och träffa sin läkare. Han ska läggas in ett par dar nästa vecka för dom ska göra en njurbiopsi på honom. Dom ska äntligen ta reda på vad som är fel på njurarna. Efter det så är det racer till jobbet för en kväll där. Tjingeling!


Av gulligagumman - 25 september 2007 07:56


tisdag igen. En helt meningslös dag, tycker jag. Den har ingen funktion. Ikväll väntar jobb igen. Dom lediga dagarna går så fort. Det var allsvensk hockey på TV igår kväll, HV 71- Frölunda, och nu när min man är HV-supporter så kan ni ju räkna ut vad som var på hemma hos oss igår...fast det gör inget. Jag kan också tycka att det är liiiite kul och titta ibland, får jag väl erkänna.


Barnen har friidrottsturnering i skolan idag, dom var så sugna i morse. Hoppas det går bra. Dotter har i morgon men hon är inte idrottsintresserad så hon valde att gå en promenad i stället. Skönt att dom inte blir tvingade att tävla i något dom inte gillar. Ska nog ta mig lite frukost nu, kurrar lite i magen.





Ovido - Quiz & Flashcards