Alla inlägg den 3 september 2007

Av gulligagumman - 3 september 2007 17:48

...men jag måste visa den här snutten så det blir lite rättvist med tanke på den förra filmen jag visade med männen.


Av gulligagumman - 3 september 2007 14:21

...jobba ända till 16? Jag är ju helt slut redan. Man lägger sig sent på söndagkvällen och så går man upp tidigt på morgonen därpå och sen är man trött hela dagen. Ska i alla fall försöka mig på ett gympapass i kväll. Man måste ju röra på sig. Nä nu ska jag servera mina tanter lite kaffe och en nybakad äppelkaka, nej det är inte jag som har bakat utan en av mina nitiska kollegor.

Av gulligagumman - 3 september 2007 06:03

Då var det måndag morgon igen. Uppe med tuppen, gäsp. Det känns som tiden rusar iväg, förstår inte vad om händer. Alla tycker tiden springer iväg, även barnen. Minns när jag var liten, inte gick tiden så här fort då. Men det är klart, det fanns ju inte så mycket datorer, tv-spel och liknande.


Jag hoppas i alla fall på en bra dag på jobbet utan en massa överraskningar.


Ovido - Quiz & Flashcards