Alla inlägg den 18 september 2007

Av gulligagumman - 18 september 2007 18:36

verkar ha förstått att det är problem med servern. Äntligen! Hoppas dom åtgärdar problemen ordentligt nu. Tråkigt med detta strulande. Sen undrar jag oxå vart tog den totala statistiken vägen??? Någon som vet?

Av gulligagumman - 18 september 2007 17:00

efter ännu en arbetsdag, som faktiskt gick bra. Jobbade med en gammal skolkamrat som jag inte har pratat med på 16 år. Vi hade så skoj! Vi skrattade och skämtade hela dagen. Våra gamlingar skrattade dom med fast dom inte visste åt vad. Oj oj oj, så det kan va...


Ikväll väntar Idol, det får jag inte missa. Kanske tar jag mig en Jäger (fast det är tisdag). Kan skylla på att jag är förkyld och tar den i medicinskt syfte, hrm.

 

Åh jag längtar redan till ikväll...




Av gulligagumman - 18 september 2007 06:11

vad mörkt det är på morgonen nu. Så svårt att komma upp ur sängen. Jag hade gärna legat kvar men det får man ju inte när det är dags att jobba. Jobbade i går efter min hemska förkylning eller vad det är, och det gick hyfsat. Mådde inte riktigt bra, men tog värktabletter så jag klarade kvällen. Får se hur det går idag...


 


Jag har så goa arbetskamrater, igår fick jag en flaska Jägermaister av min kollega. Hon vet att jag tycker om det men jag köper aldrig det för det är bara jag som dricker det här hemma. Så den har jag att suga på ett tag. Nu drar det ihop sig för arbete så jag måste dra mig nu. Ses senare!

Ovido - Quiz & Flashcards