Alla inlägg den 30 september 2007

Av gulligagumman - 30 september 2007 19:49

för "Ensam mamma söker" på TV 3. Tycker den serien är lite mysig att titta på. Gubben har köpt lite choklad och pocorn som vi ska ha till så här kvällen innan han åker i morgon. Hoppas ni får en trevlig söndagkväll med.

Av gulligagumman - 30 september 2007 11:01

Hösten är kommen och löven faller. Grått och trist är det med, fast det behöver ju inte hösten vara så jag hoppas på några vackra höstdagar också. Idag har vi absolut ingenting planerat, får se vad som händer. Ska nog umgås lite, för i morrn vid 10 så kör jag in min man till sjukhuset, för han ska ju läggas in i 3 dagar i och med sin biopsi. Känns inget kul, vi är inte så vana att vara i från varandra, men man måste ju stå ut. Som tur är så jobbar jag både måndag och tisdag så jag slipper gå hemma och längta. Tror jag ska ta en dusch nu, så jag kommer runt till er lite senare.


Av gulligagumman - 30 september 2007 10:59

Vad är det för fel på den här bloggen? Strular med räkneverket ännu en gång, varför? Börjar bli rätt trött på det här...Har sett att det i alla fall är fler än jag som har 0 besökare just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards