Alla inlägg den 11 september 2007

Av gulligagumman - 11 september 2007 19:58

Börjar må lite bättre nu, vet inte om det är för att jag har gått på Panodil hela dagen eller om jag är på bättringsvägen. Nu ska jag i alla fall titta på Idol, dricka varm choklad och äta ostsmörgås, mums. Ha det gott mina vänner.

Av gulligagumman - 11 september 2007 09:50

Jag är lika förkyld idag, snorar som bara den. Vaknade i natt och kunde knappt andas, nässprayet funkar inte när man är så förkyld. Var uppe en stund så jag kände att trycket lättade och gick och lade mig igen efter en stund. När jag vaknade igen på morgonen så var det så tyst, så jag kollade på klockan och hon var 09.30 Jag flög upp. Ringde maken på jobbet och kollade att allt hade gått bra i morse och det hade det ju självklart. Han hade inte velat väcka mig för jag sov som en liten gris sa han, haha. Det var faktiskt jätteskönt att få sova. Ska dricka lite kaffe och äta frukost nu.

 

Ovido - Quiz & Flashcards