Alla inlägg den 8 september 2007

Av gulligagumman - 8 september 2007 16:50

Nu har jag äntligen fått sluta jobba för idag, nu har jag bara i morrn kvar och då jobbar jag hela dagen och kvällen. Det är min monsterhelg jag jobbar nu.

Två av mina brors döttrar är här och hälsar på en sväng. Kul att få se dom lite, dom är så goa. Ska laga lite god mat snart, dom har beställt fläskfilé och potatisgratäng här hemma. Inte så dumt.

Solen skiner som bara den nu och varmt är det också, har regnat lite skurar men nu är det fint. Maken har städat och tvättat så jag kan sätta mig här lite. Han är toppen! Ha det så gott så länge.

Av gulligagumman - 8 september 2007 07:11

Sitter här nu och ska snart åka till jobbet. Det är dagen efter mina smått lustiga bravader. Kan ju inte låta bli att skratta åt det själv, även om det inte var så roligt just då.

 Sånt får ju bara inte hända. Jag kan berätta att hädanefter SKA det ligga en extranyckel i garaget. Tänk om det händer barnen? Min man skällde lite på och sa " hur kan du vara så dum så att du skulle förstöra saker?"

Hallå!!! Har du varit utlåst i pyjamas kanske? Har du drabbats av panik och inte vetat vad du skulle göra? Då gav han mig en stor kram, då han förstod att det inte hade varit så trevligt.

Men idag är det en ny dag, nya upplevelser (inte som gårdagens, hoppas jag). Ska jobba hela dagen så jag tittar runt till er i eftermiddag. Tjingeling!


Ovido - Quiz & Flashcards