Alla inlägg den 15 september 2007

Av gulligagumman - 15 september 2007 18:34

Nu har man ätit gott igen. Ikväll så börjar ju nya avsnitt av Svensson, Svensson kl 20. Tycker det är så kul, och jag behöver få skratta lite ikväll. Till det blir det såklart lördagsgodis och kanske liiiite chips. Annars har det städats och grejats här idag. Jag ska nog till doktorn på måndag, för jag mår inte bra. Kommer inte att orka jobba på måndag så jag behöver ha ett läkarintyg och kanske få reda på vad jag har åkt på för något. Ha en mysig lördagkväll alla!

Av gulligagumman - 15 september 2007 12:12

1.. Du räknar pärlsockret på var barns bulle så att det ska vara rättvist.

2.. Du vill skicka lönnmördare på barnet som gjorde sönder ditt barns leksak så att det började gråta.

3.. Du har bara tid att raka det ena benet.

4.. Du gömmer dig i badrummet för att få vara ifred.

5.. Barnet spyr, och du fångar det i händerna.



Av gulligagumman - 15 september 2007 10:13

Nu har jag äntligen vaknat efter en god natts sömn. När jag tittar ut genom fönstret så skiner solen men det blåser något kopiöst. Hösten kommer med stormsteg. Fast det är ju skönt att det inte regnar i alla fall. Idag händer det nog inte så mycket, ska väl städa (som vanligt), tvätta och lite annat. Dom gamla vanliga sakerna. Börjar ju piggna till så det är skönt att få göra något idag.



Ovido - Quiz & Flashcards