Alla inlägg den 27 september 2007

Av gulligagumman - 27 september 2007 08:11

igen, men inte på det viset. Jag mår bra idag. Blev lugnt och mysigt på festen. Det bjöds på kotlettrad i champinjonsås, tror jag, och till det så var det klyftpotatatis. Idag ska jag åka på min första bilutflykt med mina barn, ja 2 av dom, den stora ska gå med en kompis istället. Dom har ledigt i dag, är nån sån här studiedag eller vad det heter. Vi ska handla lite grann och sen ska vi äta på Mc Donalds. Barnen gillar det och det blir inte så ofta vi äter där, men nu ska vi göra det i alla fall. När jag kommer hem är det bara att åka till jobbet igen, jobbar till halv tio, men sen har jag en långledig helg framför mig. Hinner nog inte runt idag heller försöker i morgon. Kram på er så länge!




Ovido - Quiz & Flashcards