Alla inlägg den 26 september 2007

Av gulligagumman - 26 september 2007 17:25

Nu verkar räkneverket ha kommit i gång igen. Kändes skönt att det var fler som hade låga besökssiffror, inget kul att vara ensam. Nu sitter jag här efter att ha gjort mig i ordning för höstfesten. Om jag ska vara ärlig så känner jag inte för att gå på fest idag, men jag ska gå och ha trevligt i alla fall.


Jag kommer och besöker er i morgon, har fått så många fina kommentarer och vill ge tillbaka dom till er. Hoppas alla har en trevlig kväll, lillördag som det är i dag.

Av gulligagumman - 26 september 2007 11:00

Är det bloggens räkneverk som har lagt av igen? Någon annan med samma problem??  

Av gulligagumman - 26 september 2007 06:21

problemet med bakgrundsbilden. Den var borttagen på något konstigt sätt, men nu har jag lagt in den igen så nu hoppas jag att ni ser den igen. Gör ni inte det så tala gärna om det.

Av gulligagumman - 26 september 2007 06:12

det är att gå upp på morgonen när det är så här mörkt. Usch jag tycker det är jättejobbigt att gå upp ur sängen nu. I dag är det jobb till kl 4 sen ska jag bort ikväll igen. En annan arbetskamrat ska ha en höstfest. Ja jag vet, var ute förra veckan också, men jag brukar ALDRIG gå bort så jag tycker det är kul. Det har bara sammanfallit sig så den här gången att dom ska bjuda så tätt inpå.


Jag fick kommentarer igår från ett par stycken att min bakgrundsbild inte syntes. Jag hade inga problem när jag öppnade bloggfönstret. Därför vill jag veta om det är samma problem idag och om ni kan tala om det för mig genom en kommentar. Bara så jag vet. Ha en bra dag alla så får vi se om jag hinner runt till er i eftermiddag innan festen. Kram på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards