Alla inlägg den 4 september 2007

Av gulligagumman - 4 september 2007 19:58

Ikväll börjar Idol och det är jag väldigt förtjust i. Hinner inte och orkar inte gå runt till er ikväll så det sparar jag till i morgon. Ha en trevlig kväll och sov gott!


Av gulligagumman - 4 september 2007 17:15

Kikar in lite snabbt, har kastat i mig mat efter att ha kommit hem från jobbet. Ska dra vidare på föräldramöte kl 18. Ingen rast ingen ro, som dom säger. Men sen är jag ledig i 2 dagar, börjar jobba fredag kväll och fortätter till söndag kväll i nästan ett kör. Fick även reda på att vi ska tydligen ha öppet hus på lördag förmiddag på jobbet. Äldreboendet byggdes för snart 2 år sen och är väldigt fint. Många vill gärna komma och titta för framtida boende, och då vill man ta alla vid ett tillfälle. Lite synd att det är på en helg, när vi är lite mindre folk bara. Nej nu måste jag fixa mig i ordning och sen är det dags att pysa.

Av gulligagumman - 4 september 2007 06:03

...kan göra så mycket. Jag vet att många av oss som bloggar här har eller har haft svårigheter av olika slag, vissa mår väldigt dåligt. Vad det då kan göra mycket om man får skratta eller i alla fall få dra på munnen litegrann. Kan vara en förlösande känsla, och man kan få må lite bättre, om än bara gör stunden.


Jag tillhör inte dom som har en lite mer allvarligare blogg, utan jag vill gärna bjuda på allehanda lustigheter, för att kanske få ge er ett litet fniss för dagen. Jag älskar nämligen själv den där känslan av att få skratta och jag försöker göra det så ofta jag kan, det är inte lätt alla gånger, men om man lyckas så känns det skönt. Önskar er alla en härlig tisdag!


Ovido - Quiz & Flashcards