Alla inlägg den 6 september 2007

Av gulligagumman - 6 september 2007 21:38

...utan önskar alla en god natt så ses vi imorgon.

Av gulligagumman - 6 september 2007 13:42

Nu sitter jag och dricker en kopp te, efter att ha grejat lite. Jag har hängt tvätt och satt på diskmaskinen. Ska snart dammsuga, och det tycker jag är så tråkigt, men man måste ju ibland. Vi har ju en kanin inne med sågspån i buren, och just nu ser det ut som spånen ligger mer utanför buren än i. Nu har faktiskt solen börjat att skina och det är rätt skönt ute.


Tittar på ett program där engelsmän säger upp sig från sina arbete och satsar på sin dröm istället. Igår var det ett par som slutade sina jobb som mäklare och bankman och som hade köpt en camping i Frankrike. Vilket slit dom hade! Idag är det en annan familj som har flyttat till Spanien och ska öppna indisk restaurang, och dom stöter på problem hela tiden. Jag vet inte om det är värt det. Så jag tar en vända med dammsugaren istället.

Av gulligagumman - 6 september 2007 07:33

...en torsdag igen. Veckorna bara rullar iväg. Är trött idag, satt uppe lite längre än vanligt igår, och det straffar sig direkt. Kollade på Heroes, och blev fast. Del 2 gick på tv 4+ igår kl 22 och jag kunde inte låta bli att titta på det avsnittet också. Kul med lite annorluna handling. Barnen och maken är på väg till jobb och skola, och här sitter jag, hihi. Ska försöka få i mig lite frukost och en god kopp kaffe. Sen tänkte jag att gå min vanliga promenad, så fläsket lämnar min kropp så småningom.

 

Ovido - Quiz & Flashcards